FAQ

Hopelijk vind je voldoende informatie via mijn website. Het kan zijn, dat je nog met vragen zit.

Op deze pagina vind je een greep uit de vragen die regelmatig gesteld worden. Het is mogelijk dat jouw vraag of antwoord er toch niet tussen staat. Je kunt me daarover bellen of stuur een bericht (via mail, sms, whatsapp..). Heel graag geef ik jou dan de benodigde informatie.

Geen zoekresultaten gevonden.

Op welke locatie(s) werk jij?

Ik werk op twee locaties.

  • DIEST
  • Overstraat 2
  • Woensdag en Donderdag
  • Van 8u30 tot 17u30
  • TIENEN
  • Veldbornstraat 29/01
  • Dinsdag en Vrijdag
  • Van 8u30 tot 17u30




Kan ik eerst kennismaken voordat ik een sessie boek?

Jazeker. Ik kan me voorstellen dat het niet altijd gemakkelijk is om je verhaal te doen bij iemand die je niet (goed) kent. Als je me een berichtje stuurt of belt, kan je jouw vragen stellen en bepaal je zelf of je al of niet in een traject wilt stappen.

Werk je met een wachtlijst?

Nee. Omdat ik mijn agenda flexibel wil houden, zijn de wachttijden bij mij zeer beperkt. Als jouw agenda ook flexibel is, kun je normaal gesproken binnen maximaal twee weken terecht voor een eerste afspraak. (Uitzonderingen mogelijk wegens overmacht, vakantie... )

Is een traject voor iedereen hetzelfde?

Nee. Jij bent uniek dus jouw traject ook. Voor mij is het belangrijk om eerst in kaart te brengen wat jij nodig hebt, en jouw traject daar volledig op af te stemmen, altijd in overleg met jou.

Hoe wordt een sessie bij jou betaald?

Een sessie wordt aan het einde van de sessie betaald. Dit kan zowel contant maar gebeurt bij voorkeur met QR code (Payconiq of bankapp).
Een sessie loopbaancoaching wordt niet aan mij betaald, de betaling van een loopbaancheque (45 euro) loopt via de VDAB.

Is er terugbetaling mogelijk door de mutualiteit?

Nee. Een sessie bij mij wordt helaas niet terug betaald door de mutualiteit. 

Een loopbaancoaching sessie is wel aan verminderd tarief (via de VDAB), je vindt alle informatie daarover in het hoofdstuk 'loopbaancoaching'.

Kan ik een afspraak annuleren?

Gelukkig komen de meeste cliƫnten hun afspraak na.

Een annulering is vervelend voor jou en voor mij.

Een afspraak die op korte termijn (binnen de 48 uur) wordt geannuleerd kan meestal niet worden ingevuld door andere cliƫnten.

Ik heb begrip voor jouw situatie, ik hoop dat jij die ook voor mij hebt. Bij twijfels mag je me hierover contacteren.

Het volledige annuleringsbeleid vind je op deze website. 



Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

{{ newsletter_message }}

x

keyboard_arrow_up

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x